İletişim ve İyileştirme

İletişim ve İyileştirme

iletisim

İLETİŞİM

AFUS Güvenlik, Yönetiminiz ile iletişiminde proaktif ve şeffaf olmayı amaçlamaktadır. Bu sebeple, AFUS Güvenlik ve Yönetiminiz arasında oluşan etkileşimi içeren iletişim yapılanmasını aşağıda önermekteyiz

Dâhili İletişim

İş ortağının ilgili güvenlik yöneticisine sunulan güvenlik hizmetine ilişkin olarak tespit edilen riskler ve alınan önlemler ile meydana gelen olaylar ve alınan aksiyonlar başta olmak üzere günlük haftalık ve aylık raporlamalar yapılır.

Harici İletişim

AFUS Güvenlik Yönetimi tarafından yıllık iş planı kapsamında İş Ortağı Yönetimi ile koordine edilerek müşteri ve proje ziyaretlerinde bulunulur.

Her ay düzenli olarak Genel Değerlendirme ve Gözden Geçirme Toplantısı yapılarak; tamamlanan, devam eden ve planlanan faaliyetler analiz edilir, tespit edilen iyileştirme alanları için eylem planları hazırlanarak hizmetin yürütülmesinde sürdürülebilirlik hedeflenir.

SÜREKLİ İYİLEŞTİRME

Hizmetin belirlenmiş standartlarda başlatılması ve sürdürülebilirliğinin sağlanması amacıyla Güvenlik Hizmetinin sürekli iyileştirilmesine yönelik olarak aşağıda belirtilen faaliyetler yerine getirilir.

  • Yerinde Denetim
  • Drill ( Farkındalık Testi ) Uygulamaları
  • KPI ( Anahtar Performans Göstergeleri ) Takibi
  • Müşteri Memnuniyet Yönetimi
  • Hizmet Uygulama Talimat Güncellemeleri
  • Personel Eğitimleri
Resim7
Bize Ulaşın
+90 312 334 10 00